Pages

Echipamentul de protectie care iti reda fericirea

azi… zilele ca cele de azi sunt de-a dreptul mi-nu-na-teeeeee!!!!! starea mea e una atat de entuziasta incat nu as face nimic in afara de a ma posta in fata unui geam de unde sa urmaresc cum functioneaza “sistemul fulgilor de zapada”…,  fara sa folosesc niciun echipament de protectie . sa vad eu cum alearga ei asa unul dupa altul, parca desculti, fara pantofi de protectie… mai am cate ceva de facut… dar am decretat… clar!!!nu ma pot concentra!!! vreau acasa…!!! am plecat la joaca!!! am vazut suficient din spatele geamului!!!! da da… astazi ma simt de-a dreptul mi-nu-nat!!!


Alerg în cercuri imperfecte. Urmăresc depărtări paralele. Miroase a gară. Miroase a groază. Miroase a ieri. Culeg lacrimi pătrate. Fac paşi mărunţi în romburi aproape perfecte. E umed. E albastru. E taină. Ochi nesiguri. Mâini tremurânde. Pierd şirul. E doar un joc fără reguli… tot mai departe… ramâne un cer, o lună aproape rotundă şi aripi prea scurte.

atât de departe sunt toate… atât de mulţi paşi făcuţi de-a lungul unor linii strâmbe. îmi caut cercul. încercam să lipesc ce s-a rupt dar m-am încurcat în noduri…sunt atât de departe de tot ce am fost… acrobaţii… salturi bruşte şi lovituri… puternice